مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:452023-08-30اجتماعي

20 خانه پایگاه اسکان و استراحت زوار در روستای دهنو است


مسئول موکب محبان حضرت رقیه(س) گفت: به درخواست اهالی روستا حدودا 20 خانه برای استحمام و شستشوی لباس زوار مورد استفاده قرار می گیرد.

- مسئول موکب محبان حضرت رقیه(س) گفت: به درخواست اهالی روستا حدودا 20 خانه برای استحمام و شستشوی لباس زوار مورد استفاده قرار می گیرد.

میثم کولیوند ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به موکب محبان حضرت رقیه (س) اظهار کرد: موکب محبان حضرت رقیه (س) در این روستا در طول 24 ساعته از شبانه روز در حال خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله (ع) که از این مسیر عبور می کنند است.

وی افزود: این موکب علاوه بر سه وعده ای اصلی صبحانه، نهار و شام با ارائه میان وعده، چای و میوه نیز از زوار پذیرایی می شود، روزانه 3 هزار نان، 6 کپسول گاز صرف چای و 20 قالب یخ برای آب آشامیدنی استفاده می شود.

مسئول موکب محبان حضرت رقیه (س) این موکب دارای 80 متر مربع فضا است که برای اسکان زوار مورد استفاده قرار می گیرد، گفت: علاوه بر آن هر شب به تعداد 500 نفر زائر در حسینیه، مسجد و مدرسه روستا اسکان داده می شوند همچنین به درخواست اهالی روستا حدوداً 20 خانه برای استحمام و شستشوی لباس زوار مورد استفاده قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 خانه پایگاه اسکان و استراحت زوار در روستای دهنو است

20 خانه پایگاه اسکان و استراحت زوار در روستای دهنو است