مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 12:052023-08-24اجتماعي

مسائل و مشکلات تالاب چغاخور باتوجه به ظرفیت ها پیگیری خواهد شد


رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: ظرفیت های تالاب چغاخور از جنبه های مختلف از جمله معیشت پایدار مردم، مسائل مربوط به سموم و آلاینده هایی که از طریق کشاورزی وارد آن می شود، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: ظرفیت های تالاب چغاخور از جنبه های مختلف از جمله معیشت پایدار مردم، مسائل مربوط به سموم و آلاینده هایی که از طریق کشاورزی وارد آن می شود، قطعا پیگیری خواهد شد.

علی سلاجقه دوم شهریورماه در سفر به شهرستان بروجن با اشاره به اینکه میدانی و جهادی عمل کردن شاخصه کار جهادی است، اظهار کرد: شاخصه اصلی دولت مردمی موضوع جهادی کار کردن همراه با حلم و اعتقاد خالصانه است که خوشبختانه دولت با حفظ ارزش های اصلی نظام در تمام ابعاد کار خود را انجام می دهد و دشمنان، معاندان و دوستداران نظام جمهوری اسلامی مشاهده می کنند.

وی افزود: خوشبختانه بعد از گذشت 45 سال، این نظام همچنان در دنیا می درخشد، حرف های بسیاری برای گفتن دارد و مردم ثمرات آن را می بینند، مردمی که پای همه اصول نظام جمهوری اسلامی ایستاده و تنها انتظار خدمت رسانی دارند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با تاکید بر اینکه دستاوردهای دولت دستاوردهای بی بدیلی است، تصریح کرد: در مدت دو سال استقرار دولت، جدا از مسائل کشور و سنگ اندازی هایی که توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل و مشکلات تالاب چغاخور باتوجه به ظرفیت ها پیگیری خواهد شد

مسائل و مشکلات تالاب چغاخور باتوجه به ظرفیت ها پیگیری خواهد شد