مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 19:052023-09-04اقتصادي

استانداردسازی محصولات مهم و استراتژیک در استان بوشهر


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر بر استانداردسازی محصولات مهم و استراتژیک استان بوشهر از جمله خرما و میگو برای ارائه به بازارهای هدف تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی باستین بعد از ظهر دوشنبه در آیین معارفه سرپرست استاندارد بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه های مختلف است.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ استاندارد در بخش های تولید محصولات، فرآوری، بسته بندی، خدمات و دیگر بخش ها خاطرنشان کرد: حمایت از بخش خصوصی و فراهم شدن خدمات لازم تسهیل گری در اولویت برنامه های استان بوشهر قرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر مهمترین نقطه اعتمادسازی برای مصرف یک کالا و خدمات را رعایت استاندارد دانست و تصریح کرد: کیفیت، ایمنی و سلامت از محورهای مهم تولید محسوب می شود و تضمین کننده محصول و خدمات است.

وی با بیان اینکه توجه به استاندارد تنها مختص اداره کل استاندارد نیست و همه دستگاه ها باید نقش آفرینی کنند افزود: استان بوشهر در عرصه صادرات و تولید نقش مهمی دارد و میگو، گوجه فرنگی و خرما در بخش مصرف و صادرات از محصولات مهم و استراتژیک استان بوشهر است.

باستین با اشاره به صادرات این محصولات به کشورهای مختلف تصریح کرد: رعایت استاندارد در تولید و فرآوری این محصولات یک الزام ضروری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردسازی محصولات مهم و استراتژیک در استان بوشهر

استانداردسازی محصولات مهم و استراتژیک در استان بوشهر