مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-21اقتصادي

نه تنها برق قطع نشد، رشد مصرف در صنعت اتفاق افتاد


معاون حقوقی، امور مجلس و پشتیبانی وزیر نیرو گفت: امسال علاوه بر قطع نشدن برق بخش خانگی، رشد مصرف در بخش صنایع اتفاق افتاد که سبب شد قیمت سیمان، - معاون حقوقی، امور مجلس و پشتیبانی وزیر نیرو گفت: امسال علاوه بر قطع نشدن برق بخش خانگی، رشد مصرف در بخش صنایع اتفاق افتاد که سبب شد قیمت سیمان، فولاد و سایر صنایع مصرف کننده برق افزایش نیابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد حیدری در حاشیه برگزاری هفدهمین دوره مسابقات قرآن و نماز کارکنان وزارت نیرو در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همواره بخش صنعت درصدی از برق خانگی را مورد استفاده قرار می داد که کمتر از برق بخش خانگی بود، اظهار کرد: امسال برای نخستین بار این روند تغییر کرد و بخش صنعت که بخش تولید کشور است با رشد خوب مصرف برق روبرو شد.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو یک وزارتخانه تخصصی است که خدمات آب و برق و فاضلاب را که نیاز جامعه است در اختیار مردم قرار می دهد، گفت: ارائه این خدمات هم به صورت لحظه ای صورت می گیرد و این خدمات به گونه ای نیستندکه بتوان آنها را به زمان های دیگری موکول کرد.

خدمات وزارت نیرو در لحظه و بدون معطلی صورت می گیرد.

حیدری با بیان اینکه سال های 1401 و 1402 در زمینه خدمت رسانی برق با وجود آنکه در سال 1400 از اردیبهشت ماه خاموشی در همه بخش ها ایجاد شد، ولی امسال چنین مساله ای رخ نداد، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نه تنها برق قطع نشد، رشد مصرف در صنعت اتفاق افتاد

نه تنها برق قطع نشد، رشد مصرف در صنعت اتفاق افتاد