مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-13اقتصادي

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود


رییس اتاق اصناف شهرکرد با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس، گفت: این طرح از 15 شهریور آغاز و تا 15 مهرماه ادامه دارد، از زمان اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس 60 مورد بازرسی در شهرکرد انجام شده است و در همین راستا 2 مورد پرونده تخلف تشکیل .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف شهرکرد، محمود حبیبیان با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس، گفت: این طرح از 15 شهریور آغاز شده است و تا 15 مهرماه ادامه دارد، گشت های مشترک توسط بازرسان اتاق اصناف، سازمان صمت و اداره کل تعزیرات حکومتی در این طرح نظارتی حضور فعال و موثر دارند.

  رییس اتاق اصناف شهرکرد با بیان اینکه 2 اکیپ بازرسی از اتاق اصناف در سطح شهرکرد از 8 صبح الی 13 بعدازظهر فعال هستند، افزود: از زمان اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس 60 مورد بازرسی در شهرکرد انجام شده است و در همین راستا 2 مورد پرونده تخلف تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

  وی با اشاره به اینکه سه اتحادیه کیف و کفش، پوشاک و لوازم التحریر در فرآیند اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس دخیل هستند، خاطرنشان کرد: مواردی از قبیل نصب برچسب قیمت، رعایت سودمجاز فروش، عدم عرضه خارج از ضابطه اقلام مصرفی دانش آموزان، جلوگیری از عرضه کالای قاچاق در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود