مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-13اجتماعي

آغاز اجرای آزمایشی «نظام دوری» در 640 کلاس درس سراسر کشور


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از آغاز اجرای آزمایشی «نظام دوری» در دوره اول ابتدایی در640 کلاس درس سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، معصومه نجفی پازوکی معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از آغاز اجرای آزمایشی نظام دوری در دوره اول ابتدایی خبر داد و گفت:  قرار است در قالب این طرح، دانش آموزان پایه اول تا سوم دبستان با یک معلم درس بخوانند.

وی ادامه داد: نظام دوری این هدف را دنبال می کند که دانش آموزان، سه سال اول تحصیل را با یک معلم بگذرانند و در گام های بعدی اهداف تربیتی مدنظر مدرسه با همراهی خانواده در این دوره سنی محقق شود.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش افزود: در سال تحصیلی جدید، فقط تعداد کمی از مدارس، مجری نظام دوری به صورت آزمایشی خواهند بود تا جایی که در مجموع 640 کلاس درس در کل کشور تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

پس از آن نتایج این طرح مورد بررسی قرار خواهد گرفت و درباره آن تصمیمات جدیدی گرفته می شود.

نجفی با اشاره به تمرکز بر فضای تربیتی دانش آموزان اظهار کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر اجرای نظام دوره ای تأکید دارد و بر این اساس دانش آموز پایه اول دبستان هنگامی که با معلم خود آشنا می شود، برای دو سال آینده یعنی پایه دوم و سوم نیز با همین معلم خواهد بود و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای آزمایشی «نظام دوری» در 640 کلاس درس سراسر کشور

آغاز اجرای آزمایشی «نظام دوری» در 640 کلاس درس سراسر کشور