مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-21سياسي

برگزاری انتخابات مجلس با چهار اصل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت


برگزاری انتخابات باشکوه با عنایت به چهار اصل تبیینی سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت از سوی مقام معظم رهبری با نقش آفرینی مسئولان و همراهی مردم ولایتمدار، - ایسنا/گیلان رییس ستاد انتخابات کشور گفت: برگزاری انتخابات باشکوه با عنایت به چهار اصل تبیینی سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت از سوی مقام معظم رهبری با نقش آفرینی مسئولان و همراهی مردم ولایتمدار، وظیفه ذاتی وزارت کشور است.

سید محمدتقی شاهچراغی، معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور امروز در حاشیه سفر به گیلان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، گفت: دولت مردمی سیزدهم در همه بخش ها تحت امر ولایت فقیه و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در راستای همدلی و وفاق با سایر قوا خود را خادم مردم می داند، گفت: دولت تمام اهتمام خود را برای تحقق این مهم به کار بسته است.

رییس ستاد انتخابات، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران پایه مردمی دارد، به نقش موثر مشارکت با بصیرت آحاد جامعه در پیروزی های جمهوری اسلامی در صحنه های مختلف اشاره و اضافه کرد: جمهوری اسلامی نشان داد که هر جایی که مردم نقش دارند، مایه پیروزی بوده و این حضور موجبات هراس دشمنان را ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات مجلس با چهار اصل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت

برگزاری انتخابات مجلس با چهار اصل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت