مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 11:102023-09-12فرهنگي

حجب؛ بارزترین شاخصه سینمای امروز ایران


یک فیلم ساز با بیان اینکه سینمای امروز ایران در دنیا جایگاه شناخته شده و ارزشمندی دارد، گفت: اکثر تولیدات ارزشمند سینمای ایران متکی به تلاش های فردی است، - ایسنا/اصفهان یک فیلم ساز با بیان اینکه سینمای امروز ایران در دنیا جایگاه شناخته شده و ارزشمندی دارد، گفت: اکثر تولیدات ارزشمند سینمای ایران متکی به تلاش های فردی است، ولی برای رسیدن به یک چارچوب مشخص در سینمای امروز، باید برنامه ریزی های اصولی انجام شود.

امرالله احمدجو در گفت وگو با ایسنا و با اشاره به جایگاه سینمای امروزِ ایران در جهان، اظهار کرد: سینمای امروز ایران به دنیا معرفی شده و فیلم های فیلم سازانی همچون عباس کیارستمی و اصغر فرهادی نیز جوایز مهم جهانی را کسب کرده اند.

مهم تر از همه اینکه سینمای ایران موجودیت خود را به دنیا اعلام کرده و معرفی و شناخته شده است.

البته ازنظر من فیلم سازی در ایران طبق روال گذشته در حال پیشروی است، به این معنا که ما سیستم مشخصی برای فیلم سازی نداشته و تولیدات خوب و مطرح ما متکی به تلاش فردی است.

این کارگردان و فیلم نامه نویس با اشاره به اینکه هرچند سال یک بار یک فیلم ساز مطرح به سینما اضافه شده و با تلاش های شخصی خود تولیدات خوبی را رقم می زند، بیان کرد: ما هنوز در سینما به یک سیستم جاافتاده و چارچوبی با جزییات کاملاً معین نرسیده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجب؛ بارزترین شاخصه سینمای امروز ایران

حجب؛ بارزترین شاخصه سینمای امروز ایران