مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-12اقتصادي

گرمای بی سابقه و تثبیت ساعت رسمی 2 عامل فشار بر شبکه برق در تابستان 1402


کارشناسان در چهارمین کارگاه بررسی ابعاد برنامه تامین برق صنایع کشور اعلاک کردند، گرمای بی سابقه و تثبیت ساعت رسمی 2 عامل فشار بر شبکه برق در تابستان 1402 بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، چهارمین کارگاه بررسی ابعاد برنامه تامین برق صنایع کشور با حضور جمعی از استادان دانشگاه و کارشناسان حوزه انرژی و صنعت برگزار شد، این نشست با سخنرانی اساتید دانشگاه آغاز شد و در پایان شرکت کنندگان پرسش های خود را طرح کردند.

در ابتدای این نشست، سعید حریری کارشناس حوزه اقتصادی با اشاره اهمیت مسئله برق اظهارداشت: جمهوری اسلامی از بدو تاسیس تامین برق پایدار ارزان به عنوان یک عنصر رفاهی بنا کرده و امروز نزدیک به 100 درصد شهرها و روستاهای ایران به برق متصل هستند و عملا زندگی خود را بر پایه برق بنا کردند.

این کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه بسیار از کشورهای توسعه یافته شاخص برقرسانی مشابه ما ندارند، گفت: تامین جریان برق پایدار در این سال ها سبب شد تا زندگی مردم وابستگی شدیدی به برق پیدا کند و همین مسئله حساسیت قطعی برق را بالا برد.

وی افزود: تجربه سال 1400 نشان داد که عدم تامین برق تا چه اندازه بر نارضایتی مردم اثرگذار است و باید این تجربه با دقت بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمای بی سابقه و تثبیت ساعت رسمی 2 عامل فشار بر شبکه برق در تابستان 1402

گرمای بی سابقه و تثبیت ساعت رسمی 2 عامل فشار بر شبکه برق در تابستان 1402