مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 13:052023-08-25اقتصادي

بانک صادرات ایران برای توسعه اقتصادی استان گلستان آماده است


​مدیرعامل بانک صادرات ایران با اعلام آمادگی برای مشارکت در توسعه اقتصادی استان گلستان در دیدار با استاندار این استان گفت: شبکه بانکی باید پای کار سیستم توسعه ای کشور بایستد و در راستای تحقق شعار سال قدم بردارد که بانک صادرات ایران در انجام این مهم در .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک صادرات ایران، سیدضیاء ایمانی در دیدار با علی محمد زنگانه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره خدمات شهید محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر، با اعلام این مطلب افزود: در کارگروه اشتغال و مسکن کشور همیشه دفاع و پیگیری شما از مردم گلستان مشهود است.

وی افزود: در استان گلستان نسبت به استان های دیگر به دلیل تکرار بالای بلایای طبیعی؛ با وجود اقلیم بکر و طبیعت زیبا، فقر و محرومیتی فراوان نهفته است که با همت دولت و مردم و ایجاد امید در جامعه شاهد کاهش آن هستیم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران ادامه داد: توجه به رشد و توسعه زیرساخت های گلستان در گذشته بسیار کم بوده ولی اکنون با پشتکار و هم صدایی مسئولان استان شاهد انجام پروژه هایی بزرگ هستیم.

در این دیدار، علی محمد زنگنه با قدردانی از خدمات بانک صادرات ایران در استان گلستان، از تدوین و آماده سازی سند همکاری توسعه ای بانک صادرات ایران و استانداری گلستان خبر داد و افزود: این سند در سفر دوم رییس جمهور محترم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک صادرات ایران برای توسعه اقتصادی استان گلستان آماده است

بانک صادرات ایران برای توسعه اقتصادی استان گلستان آماده است