مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-09اقتصادي

طرح پسماند در تایباد همچنان منتظر تأمین اعتبار


 سال هاست که طرح تفکیک و جمع آوری زباله توسط شهرداری در اکثر نقاط شهری ترویج پیدا کرده است، اما شهرستان مرزی تایباد که از پتانسیل بسیار مهم اقتصادی مرز دوغارون بهره مند است همچنان ردپایی از طرح تفکیک زباله و پسماند در آن دیده نمی شود.

- ایسنا/خراسان رضوی  سال هاست که طرح تفکیک و جمع آوری زباله توسط شهرداری در اکثر نقاط شهری ترویج پیدا کرده است، اما شهرستان مرزی تایباد که از پتانسیل بسیار مهم اقتصادی مرز دوغارون بهره مند است همچنان ردپایی از طرح تفکیک زباله و پسماند در آن دیده نمی شود.

در بیشتر مناطق شهری تایباد افرادی را می توان مشاهده کرد که در تمام ساعات روز به ویژه انتهای شب در سطل های زباله شهرداری خم شده اند و به تفکیک زباله های خانگی مشغول هستند.

در شهرستانی که از نعمت مرز دوغارون و قطب اقتصاد کشور برخوردار است وجود افرادی بیکار خیلی خوشایند نیست.

هرچند افراد زباله گرد که به جمع آوری زباله ها می پردازند نه سواد دارند و نه درآمد و این راه ساده ترین و بی دردسرترین منبع کسب درآمد برای این گروه است.

اما از کنار این مطالب که بگذریم این سؤال پیش می آید که چرا تاکنون شهرستان مرزی تایباد که همیشه در ظاهر امر مورد توجه مدیران تا رده کشوری قرار داشته از نعمت طرح پسماند و تفکیک زباله محروم است؟ یکی از شهروندان ساکن در منطقه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پسماند در تایباد همچنان منتظر تأمین اعتبار

طرح پسماند در تایباد همچنان منتظر تأمین اعتبار