مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 23:052023-08-25سياسي

مردم و مسئولین با انسجام و همدلی توانایی حل همه مسائل را دارند


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه مسئولان و کارکنان دولت خادمان مردم هستند و لذا مردم شریف استان مثل گذشته در کنار خادمان خود باشند و به مسئولان مشاوره بدهند چرا که مردم و مسئولان در کنار هم با وحدت و انسجام و همدلی توانایی حل مسائل را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی اظهار داشت: ملت ما در معرض شدیدترین و پر دامنه ترین تهاجمات ترکیبی طول تاریخ هستند که این جنگ همه جانبه، ترکیبی، شناختی و مداوم است که همواره شدت گرفته است.

شریفی بیان داشت: اهداف تهاجمات ترکیبی دشمن تحریک گسل های اجتماعی برای کاهش سرمایه اجتماعی نظام و افزایش تقویت انگاره های منفی در بین آحاد مردم و در نتیجه از بین رفتن اعتماد بین مردم، مردم و مسئولین است.

وی اذعان کرد: ایجاد حرص و بغض اجتماعی، بدبینی بین آحاد مردم، اقوام مختلف، مذاهب مختلف و ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت یکی از اهداف اصلی و راهبردی تهاجم ترکیبی دشمنان است.

معاون استاندار با اشاره به برخی کاستی ها و کم کارهای تاکید کرد: دشمنان تلاش می کنند؛ کارهای صورت گرفته در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت کمرنگ جلوه داده شود.

شریفی با اشاره به ظرفیت های بی نظیر استان گفت: در کنار عقب ماندگی های تاریخی و اشکالاتی که هست باز هم واژه محروم و محرومیت اصلاً زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم و مسئولین با انسجام و همدلی توانایی حل همه مسائل را دارند

مردم و مسئولین با انسجام و همدلی توانایی حل همه مسائل را دارند