مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-14اقتصادي

استاندار یزد: لزوم افزایش جدی تاب آوری سیل بندهای منتهی به شهرها در یزد


استاندار یزدبا بیان این که یزد در مسیر سیلاب های احتمالی قرار دارد، گفت: ضریب اطمینان و تاب آوری سیل بندهای منتهی به شهرها با حساسیت بالا و دقت و سرعت عمل بیشتری در دستور کار دست اندرکاران قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی به همراه جمعی از مدیران اجرایی استان از صبح امروز به بررسی وضعیت سیل بندها و بندهای خاکی منتهی به شهر یزد پرداخت و از نزدیک در جریان وضعیت آنها قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید با بیان این که شهر یزد در مسیر سیلاب قرار دارد و لازم است سیل بند های اطراف شهر یزد و دیگر شهرها بازبینی و تقویت شوند، اظهار کرد: بعد از سیل دوم در یزد تاکنون اقدامات خوبی در ساخت سیل بند ها و تقویت آن ها انجام گرفته است.

استاندار یزد افزود: با استفاده از تجهیزات صنایع و کمک ارتش و دستگاه های متولی در استان یزد اقدامات خوبی صورت گرفته و ضریب اطمینان و تاب آوری مناسب برای سیل بند ها انجام شده است.

ابوالقاسم محی الدینی، شهردار یزد نیز در حاشیه بازدید استاندار از سیل بندها، ایجاد  سه سیل بند در قسمت بالا دست پارک کوهستان  را از جمله اقدامات حفاظتی شهرداری یزد برای مقابله با سیلاب های احتمالی دانست و گفت: دو سیل بند تاکنون تکمیل شده و گوراب سوم قبل از پارک کوهستان با ظرفیت 80 هزار متر مکعب در حال تکمیل شدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: لزوم افزایش جدی تاب آوری سیل بندهای منتهی به شهرها در یزد

استاندار یزد: لزوم افزایش جدی تاب آوری سیل بندهای منتهی به شهرها در یزد