مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:152023-08-27ورزشي

قول تاج برای ترمیم چمن ورزشگاه «ولایت» سمنان+ فیلم


رییس فدراسیون فوتبال برای ترمیم چمن ورزشگاه «ولایت» سمنان قول مساعدت داد و گفت: حیف است مجموعه ورزشی بسیار خوبی که در سمنان ساخته شده است، بدون چمن مطلوب باشد و باید در این زمینه تدبیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ظهر امروز در حاشیه برگزاری مجمع عمومی هیأت فوتبال استان سمنان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز مجمع هیأت فوتبال استان سمنان برگزار و کلیات مباحث حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و دغدغه های اهالی فوتبال، مدیران باشگاه ها و هیأت های شهرستان ها در این مجمع مطرح شد.

وی افزود: ارزیابی ما از روند برگزاری این مجمع مثبت است و امیدواریم اگر سال دیگر در مجمع استان سمنان حاضر شدیم، حداقل یک تیم لیگ 2 یا 3 در استان سمنان داشته باشیم و زمینه رشد فوتبال ساحلی هم فراهم شده باشد.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: یکی از زیباترین و مدرن ترین ورزشگاه های کشور در استان سمنان ساخته شده است؛ اما چمن ورزشگاه ولایت سمنان خوب نیست و در بازدیدی که امروز انجام شد، پیشنهاد دادیم تا مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و رییس هیأت فوتبال استان زمین فوتبال کیش را ببینند و کمک شود تا نظیر آن زمین در استان سمنان نیز ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول تاج برای ترمیم چمن ورزشگاه «ولایت» سمنان+ فیلم

قول تاج برای ترمیم چمن ورزشگاه «ولایت» سمنان+ فیلم