مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 08:152023-08-30اقتصادي

قهرمانان بازار گردشگری ایران چه کسانی هستند؟


معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: قهرمانان بازار گردشگری به ارزش های مدنظر مشتریان خود توجه کرده و معتقدند همیشه و در همه حال باید مهیای میزبانی شایسته از افرادی باشند که آن ها را انتخاب کرده اند و اساس و .

- ایسنا/خراسان رضوی معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: قهرمانان بازار گردشگری به ارزش های مدنظر مشتریان خود توجه کرده و معتقدند همیشه و در همه حال باید مهیای میزبانی شایسته از افرادی باشند که آن ها را انتخاب کرده اند و اساس و مهره حیاتی کسب وکارشان هستند.

احمد دیناری در گفت وگو با ایسنا در خصوص صفت های ویژه ای که برای قهرمانان بازار گردشگری به کار می رود، اظهار کرد: انرژی لازم برای انجام صحیح کارها از طریق شور، شوق و انگیزه حاصل می شود که غالبا امری درونی است و این صفت بی چون و چرای قهرمانان بازار گردشگری به شمار می رود.

افرادی که با شناخت کافی پا به این عرصه گذاشتند و کارشان را دوست دارند، خود باعث می شود مشتریان بیشتری به سمت آن ها جذب شود و این جذابیت برای شان پول ساز است.

وی اضافه کرد: چنانچه به کاری که در صنعت گردشگری انجام می دهید متعهد باشید و به آن علاقه و شور، شوق و هیجان کافی داشته باشید می توانید انرژی مورد نیاز برای یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانان بازار گردشگری ایران چه کسانی هستند؟

قهرمانان بازار گردشگری ایران چه کسانی هستند؟