مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 07:552023-09-18بين الملل

بیانیه های عربستان و اردن در محکومیت یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی


وزارت خارجه عربستان بامداد دوشنبه بیانیه ای در خصوص یورش گروهی از تندروهای رژیم صهیونیستی تحت حمایت نیروهای اشغالگر به مسجد الاقصی صادر کرد.

- وزارت خارجه عربستان بامداد دوشنبه بیانیه ای در خصوص یورش گروهی از تندروهای رژیم صهیونیستی تحت حمایت نیروهای اشغالگر به مسجد الاقصی صادر کرد.

همچنین اردن در محکومیت این یورش بیانیه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، وزارت خارجه عربستان ضمن محکوم کردن یورش به مسجد الاقصی توسط گروهی از افراط گرایان صهیونیست تحت حمایت نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این اقدامات نقض آشکار همه هنجارها و کنوانسیون های بین المللی و تحریک احساسات مسلمانان در سراسر جهان است.

وزارت امور خارجه عربستان، نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی را مسؤول کامل عواقب ادامه این نقض ها دانست و از جامعه بین المللی خواست تا مسؤولیت های خود را برای پایان دادن به تشدید اشغالگری رژیم صهیونیستی، تأمین حفاظت لازم از غیرنظامیان و ایجاد امنیت و به کار بستن تمام تلاش ها برای پایان دادن به این مناقشه به عهده بگیرد.

پیش از این، خبرگزاری فلسطینی وفا روز یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد: 430 شهرک نشین اسراییلی با حفاظت شدید نیروهای اشغالگر به مسجد الاقصی یورش بردند و پلیس اشغالگر اقدامات خود را در اطراف الاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه های عربستان و اردن در محکومیت یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی

بیانیه های عربستان و اردن در محکومیت یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی