مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-05سياسي

موکب ایجرود روزانه از 5 هزار زائر پذیرای می کند


مدیراجرایی موکب هیات رزمندگان ایجرود با بیان اینکه به طور میانگین این موکب روزانه به 5 هزار زائر ارایه خدمت می کند، گفت: موکب هیات رزمندگان ایجرود با همکاری 17 گروه 12 نفره از اهالی منطقه به زائرانی اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند.

- احمد حیدری، مدیراجرایی موکب هیات رزمندگان ایجرود در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه این موکب 12 سال است که به طور رسمی در ایام اربعین به زائران اربعین حسینی خدمات ارایه می کند، اظهارداشت: موکب هیات رزمندگان ایجرود از اول شهریورماه تا 17 همین ماه به صورت 24 ساعته دایر است.

مدیراجرایی موکب هیات رزمندگان ایجرود از پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی توسط این موکب در ایجرود خبر داد و گفت: موکب هیات رزمندگان ایجرود با همکاری 17 گروه 12 نفره از اهالی منطقه به زائرانی اربعین خدمت رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه به طور میانگین موکب هیات رزمندگان ایجرود روزانه به 5 هزار نفر ارایه خدمت می کند، افزود: در این موکب علاوه بر اسکان و پذیرایی، کارهای فرهنگی هم به زائران ارایه می شود.

حیدری با بیان اینکه طرح نائب الزیاره شهدا، دفترچه راهنمایی زائر، نقشه عراق، زیارت عاشورا و.

از جمله کارهای فرهنگی این موکب است، ادامه داد: ما میزبان زائران اربعین حسینی از استان های اردبیل، قزوین، تهران و گیلان و اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب ایجرود روزانه از 5 هزار زائر پذیرای می کند

موکب ایجرود روزانه از 5 هزار زائر پذیرای می کند