مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:202023-08-27اقتصادي

افتتاح مجهزترین مراکز پایشگری محیط زیست کشور در همدان


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان از افتتاح مجهزترین مراکز پایشگری محیط زیست کشور در استان خبر داد و اعلام کرد: همزمان با هفته دولت پنج طرح زیست محیطی در استان همدان بهره برداری می شود.

-   سیده مریم محمدی اظهار کرد: بهره برداری از دستگاه کنترل ذرات کارخانه سیمان اکباتان با نوع دستگاه غبارگیر AIR JET به ظرفیت 28 هزار مترمکعب در ساعت مبتنی بر دانش روز با اختصاص تسهیلات از محل صندوق ملی محیط زیست به میزان 55 میلیارد ریال از جمله این طرح ها است.

وی ادامه داد: افتتاح تصفیه خانه شرکت صبانور و گام دوم تصفیه خانه شهرک صنایع غذایی بهاران از دیگر طرح های محیط زیستی است که در هفته دولت 1402 افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

محمدی افزود: افتتاح مرکز پایشگری با دستگاه ویدئو وال در راستای پایش برخط (آنلاین) مناطق حفاظت شده، پایش آنلاین صنایع بزرگ و ایستگاه های سنجش کیفیت هوای استان در این هفته آغاز می شود که این مرکز از جمله مجهزترین مراکز پایشگری محیط زیست کشور است و با هزینه کرد 12 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت بهره برداری می شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه اداره کل حفاظت محیط زیست استان با واحدهای صنعتی و خدماتی آلاینده بدون هیچ چشم پوشی و برابر قانون برخورد داشته است، گفت: خوشبختانه در سال گذشته بسیاری از مشکلات واحدهای صنعتی که منجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مجهزترین مراکز پایشگری محیط زیست کشور در همدان

افتتاح مجهزترین مراکز پایشگری محیط زیست کشور در همدان