مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:352023-08-23سياسي

1000 واحد طرح نهضت ملی مسکن در بیرجند طی دهه فجر به بهره برداری می رسد


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر بیرجند دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید، گفت: در طرح قانون جوانی جمعیت هم سه هزار و 600 نفر واجد شرایط شناخته شده اند که برای 2 هزار نفر تامین زمین انجام شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر بیرجند دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید، گفت: در طرح قانون جوانی جمعیت هم سه هزار و 600 نفر واجد شرایط شناخته شده اند که برای 2 هزار نفر تامین زمین انجام شده است.

جواد قناعت، امروز چهارشنبه یکم شهریور در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند که به مناسبت آغاز هفته دولت انجام شد، اظهار کرد: اجرای 120 کیلومتر باند دوم با اعتبار بیش از 40 هزار میلیارد ریال را تا پایان سال جاری هدف گذاری کرده ایم و خراسان جنوبی به لحاظ بهره برداری از باند دوم راه ها در 2 سال اخیر رتبه اول کشور را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم در حوزه زیرساختی، عمرانی و اقتصادی اقدامات خوبی در استان رقم خورده است، بیان کرد: 2 هزار و 653 کیلومتر باند دوم مورد نیاز استان بوده و 853 کیلومتر تاکنون افتتاح شده، 550 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 37 درصد در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 واحد طرح نهضت ملی مسکن در بیرجند طی دهه فجر به بهره برداری می رسد

1000 واحد طرح نهضت ملی مسکن در بیرجند طی دهه فجر به بهره برداری می رسد