مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-19ورزشي

استفاده از ظرفیت بانوان نخبه در تمام عرصه ها


رییس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران از شناسایی و شبکه سازی تعاونی های زنان در سطح ملی و استانی خبر داد و بر لزوم استفاده از ظرفیت بانوان نخبه در تمام عرصه ها تاکید کرد.

- رییس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران از شناسایی و شبکه سازی تعاونی های زنان در سطح ملی و استانی خبر داد و بر لزوم استفاده از ظرفیت بانوان نخبه در تمام عرصه ها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خاطره استادرضایی در هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان تهران اظهار کرد: در راستای تایید و اجرای فرامین مقام معظم رهبری باید تحکیم امور خانواده را در رأس امور قرار دهیم.

وی ادامه داد: در اتاق تعاون، کمیسیون های تخصصی را در تمام حوزه های تعاونی فعال کردیم و همه اقشار جامعه در قالب تعاونی و غیر از آن می توانند به عنوان ایده پرداز در حوزه های سلامت و ورزش، جوانان و خانواده، سرمایه گذاری و سرمایه پذیری، آموزش، ثبت شرکت های تعاونی و تشکیل تعاونی ها اقدام کنند.

استادرضایی درعین حال از پیگیری موضوع شناسایی و شبکه سازی تعاونی های بانوان در سطوح ملی و استانی خبر داد و گفت: تعاونی های زنان در بخش مدیریت و اجرا باید با همکاری نهادهای مختلف مورد توجه قرار گیرند.

رییس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران تاب آوری و مسئولیت اجتماعی را از ویژگی های ممتاز زنان عنوان کرد و خواستار بهره گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت بانوان نخبه در تمام عرصه ها

استفاده از ظرفیت بانوان نخبه در تمام عرصه ها