مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 13:012023-09-11حوادث

دستگیری اعضای باند آدم ربایی و تجاوز به عنف در بابل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام محمدصادق اکبری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی گزارش تعدادی از شهروندان و وصول شکایت هایی از سوی هشت دختر و پسر، مبنی بر آدم ربایی با تهدید چاقو و قمه در پارک های سطح شهر، موضوع با دستور فوری دادستانی شهرستان بابل، مورد پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: طبق اطلاعات به دست آمده، متهمان، قربانیان خود را در پارک های شهر شناسایی و با ربایش آنها به زور و تهدید، ضمن خوراندن انواع قرص های بیهوشی و موادمخدر، اقدام به تجاوز به آنان و تصویربرداری از اعمال شنیع خود می کردند.

رییس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: در این راستا با دستور دادستان شهرستان، ضمن تشکیل پرونده و صدور دستور قضایی به ماموران، متهمان ردیف اول تا پنجم در مخفیگاه هایشان شناسایی و در بازجویی های اولیه به انجام رفتارهای یاد شده، خصوصاً تجاوز به دو نفر از خانم ها به صورت باندی و گروهی اقرار کردند.

اکبری تاکید کرد: متهمان همچنین در مخفیگاه خود با هدف ضربه به مکان های حساس نظامی و انتظامی و در راستای همسویی با جریان ضد انقلاب، در حال ساخت کوکتل مولوتوف و بمب دست ساز بودند که با صدور دستور فوری قضایی و هوشیاری ماموران دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت، جهت روشن شدن زوایا و ابعاد دیگر بزه های ارتکابی تحویل ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند آدم ربایی و تجاوز به عنف در بابل

دستگیری اعضای باند آدم ربایی و تجاوز به عنف در بابل