مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:052023-08-30بين الملل

واکنش آمریکا به انتشار سند محرمانه در رابطه با راب مالی در تهران تایمز


یک سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در واکنش به انتشار سند محرمانه این وزارت خانه در رابطه با راب مالی از سوی یک رسانه ایرانی گفت که نمی تواند درباره مسائل داخلی اظهارنظر کند.

- یک سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در واکنش به انتشار سند محرمانه این وزارت خانه در رابطه با راب مالی از سوی یک رسانه ایرانی گفت که نمی تواند درباره مسائل داخلی اظهارنظر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از آنکه روزنامه انگلیسی زبان تهران تایمز سند محرمانه وزارت امورخارجه آمریکا در رابطه با راب مالی، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران را منتشر کرد گمانه زنی های زیادی درخصوص این سند و اینکه چگونه به دست یک رسانه ایرانی رسیده، به وجود آمده است.

پایگاه خبری نشنال در گزارشی نوشت: ابهام درخصوص تعلیق رابرت مالی پس از گزارش یک روزنامه دولتی ایران که ظاهراً فاش کرده که وی قوانین امنیت ملی را زیر پا گذاشته، عمیق تر شده است.

تهران تایمز روز یک شنبه سندی را منتشر کرد که گفته می شود، یادداشت 21 آوریلِ یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا خطاب به راب مالی است.

در این نامه به مالی اطلاع داده شده است که مجوز فوق محرمانه (موسوم به مجوز امنیتی) وی به دلیل نگرانی های امنیتی مربوط به رفتار شخصی ، دسترسی وی به اطلاعات محافظت شده و استفاده او از فناوری اطلاعات به حالت تعلیق درآمده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آمریکا به انتشار سند محرمانه در رابطه با راب مالی در تهران تایمز

واکنش آمریکا به انتشار سند محرمانه در رابطه با راب مالی در تهران تایمز