مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 22:502023-09-13ورزشي

بیانیه بلندبالای پرسپولیس: هیچ تخلفی نکرده ایم


باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای ضمن انتقاد از نحوه اطلاع رسانی سازمان لیگ مدعی شد هیچ تخلفی مرتکب نشده است.

- جی پلاس؛ سازمان لیگ با صدور اطلاعیه ای که در سایت فدراسیون فوتبال نیز بازتاب داشت، از ارجاع موضوع پرسپولیس به کمیته انضباطی خبر داد.

همچنین در ارتباط با رسمیت قرارداد نبیل باهویی اخباری منتشر شد که باشگاه پرسپولیس به منظور روشنگری و اطلاع رسانی به افکار عمومی، در این ارتباط توضیحاتی را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است؛ باشگاه پرسپولیس همواره خود را متعهد به اجرای قوانین می داند و نقل و انتقالات تابستانی اخیر نیز موید این نکته بوده است که تا چه میزان خود را محدود کردیم و از اجرای بسیاری برنامه ها صرف نظر نمودیم تا در چارچوب های تعیین شده حرکت کنیم.

با این وجود اگر ابهامی وجود داشته باشد، آمادگی پاسخ گویی وجود دارد و ابایی از آن نداریم هر چند ادبیات به کار رفته در اطلاعیه جدید سازمان لیگ که در وبسایت فدراسیون فوتبال بازتاب داشت، باعث تعجب شد چرا که مسوولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال خود گواه و شاهد هستند که در این مدت برای حرکت در مسیر قانونی به طور مداوم در ارتباط با آنها بوده ایم و هنوز هم حکمی از سوی کمیته انضباطی صادر نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه بلندبالای پرسپولیس: هیچ تخلفی نکرده ایم

بیانیه بلندبالای پرسپولیس: هیچ تخلفی نکرده ایم