مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-20اقتصادي

بررسی یک وعده : محصول استراتژیکی جدید جایگزین کفش گنجه رودبار می شود؟


مسوولان صندوق بازنشستگی کشوری قصد احیای مجموعه کفش و چرم گنجه را دارند اما اینکه در این مجموعه چه محصولی تولید شود، طرح های مطالعاتی نظیر راه اندازی خط تولید البسه نظامی و پوتین را در دست دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حمیدرضا دنیادیده؛ شرکت کفش و چرم گنجه رودبار در سال 1352 با مالکیت گروه صنعتی بلا و با بیش از 500 کارگر تأسیس و به بهره برداری رسید.

تعطیلی دو دهه ای کفش و چرم گنجه پس از تقریباً 30 سال از آغاز فعالیت صنعتی، کفش و چرم گنجه رودبار حداقل دو دهه است که تمامی تجهیزات و خطوط تولید آن از طریق مزایده به فروش رسیده و به اذعان آمار و ارقام رسمی، تمامی مطالبات کارگران این کارخانه نیز پرداخت شده است.

  در حال حاضر از کارخانه کفش و چرم گنجه در شهرستان رودبار تنها چند سوله در زمینی به مساحت حدود 4.

5 هکتاری و زیربنای 10 هزار و 620 متر باقی مانده است.

کفش گنجه چرا واگذار شد؟ قدمت بالای ساختمان، نداشتن امکانات و خطوط تولید، نبود سرمایه گذار، تحریم های اقتصادی از مهم ترین عوامل تعطیلی کارخانه کفش و چرم گنجه بود که اکنون در پس گذر از پیچ وخم ها به سازمان بازنشستگی کشوری واگذارشده است.

چرا باید کفش و چرم گنجه فعال شود؟ مزین شدن نام سال به رشد تولید و مهار تورم، وجود ظرفیت و منابع انسانی جوان و فعال در منطقه رودبار و شهرهای هم ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی یک وعده : محصول استراتژیکی جدید جایگزین کفش گنجه رودبار می شود؟

بررسی یک وعده : محصول استراتژیکی جدید جایگزین کفش گنجه رودبار می شود؟