مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:052023-08-28اقتصادي

رشد 15 درصدی پرداخت تسهیلات بانک توسعه تعاون در آذربایجان شرقی


مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی از رشد 15 درصدی پرداخت تسهیلات این بانک در استان در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی از رشد 15 درصدی پرداخت تسهیلات این بانک در استان در سال جاری خبر داد.

مسعود کردستانی با حضور در دفتر ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون مبلغ 4000 میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون در استان پرداخت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 15 درصدی داشته است.

وی با اشاره به این که از سومین ماه سال جاری به عنوان مدیر شعب بانک توسعه تعاون در استان فعالیت می کند، خاطرنشان کرد: مبلغ 400 میلیارد ریال از این تسهیلات در دو ماه نخست سالجاری و 3600 میلیارد ریال باقی نیز از سومین ماه سالجاری و طی سه ماهه بعدی پرداخت شده است.

وی با بیان این که سال گذشته 128 درصد از سپرده بانک در استان به صورت تسهیلات پرداخت شده است، ادامه داد: تمایل به پرداخت تسهیلات در استان بالا بوده و از محل تسهیلات تبصره 18 قانون در سال گذشته، 100 درصد تکلیف استان پرداخت شده و برای امسال نیز فعلا ابلاغی در این خصوص دریافت نکرده ایم.

کردستانی گفت: میزان تسهیلات پرداختی فرزندآوری در استان در پنج ماه نخست امسال 340 فقره پرونده و رقمی بالغ بر 200 میلیارد ریال بوده و پرداخت تسهیلات از محل تبصره 16


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 15 درصدی پرداخت تسهیلات بانک توسعه تعاون در آذربایجان شرقی

رشد 15 درصدی پرداخت تسهیلات بانک توسعه تعاون در آذربایجان شرقی