مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:102023-09-13سياسي

باید سرعت رشد کشور در زمینه های مختلف را بیشتر کنیم


بیش از هفتاد نفر از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت با حجت الاسلام  سیدعلی قاضی عسکر، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) دیدار کردند.

- بیش از هفتاد نفر از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت با حجت الاسلام  سیدعلی قاضی عسکر، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بیش از هفتاد نفر از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت با حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) دیدار و ضمن نائل آمدن به خدمت افتخاری این آستان مقدس احکام خادمی خود را دریافت کردند.

حجت الاسلام قاضی عسکر در این دیدار ضمن تبیین اهمیت خدمت به اهل بیت (ع) در آیات قرآن و روایات معصومین علیهم السلام اظهار کرد: خدمت به اسلام و مکتب اهل بیت امری مقدس و بسیار ارزشمند است و این توفیق برای هر کسی حاصل نمی شود؛ شما این افتخار نصیبتان شده تا در این مکان نورانی خدمتگزار این امامزادگان واجب التعظیم باشید و امیدواریم با تلاش جمعی و بهره گیری از ظرفیت بالای اساتید دانشگاه و فرهیختگان کشور بتوانیم این مکان مقدس را با حرکتی جهشی و در عین حال علمی و عقلانی اداره نموده و زمینه تبدیل این بارگاه ملکوتی را به قطب فرهنگی فراهم نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید سرعت رشد کشور در زمینه های مختلف را بیشتر کنیم

باید سرعت رشد کشور در زمینه های مختلف را بیشتر کنیم