مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 00:252023-08-22سياسي

توجه به توان داخلی کشور از نگاه های ویژه دولت سیزدهم است


فرماندار سربیشه به اقدامات ارزنده و فعالیت های جهادی دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: نگاه به توان داخلی کشور از نگاه های ویژه دولت سیزدهم است.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار سربیشه به اقدامات ارزنده و فعالیت های جهادی دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: نگاه به توان داخلی کشور از نگاه های ویژه دولت سیزدهم است.

محمدرضا لکزایی، سه شنبه 31 مرداد در جلسه شورای اداری شهرستان سربیشه با گرامیداشت هفته دولت، گفت: شاخصه های رفتاری شهیدان رجایی و باهنر ساده زیستی، اخلاق گرایی، مدیریت در میدان و خدمت بی منت بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: ما نیز باید با الگوگیری از این دو شهید والامقام در همین مسیر گام برداریم و در ارائه خدمت بی منت به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.

فرماندار سربیشه با بیان اینکه اقدامات ارزنده ای در دولت سیزدهم در این دوسال انجام شده است، گفت: در دولت سیزدهم مباحث اقتصادی به خوبی مدیریت شد و در کنترل تورم اقدامات خوبی صورت گرفته است.

لکزایی با اشاره به اینکه با فعالیت های جهادی دولت، کشور به کارگاه عمرانی تبدیل شده است، افزود: دستگاه های اجرایی باید آثار اقتصادی برنامه های دولت را در هفته دولت به خوبی برای مردم تبیین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به توان داخلی کشور از نگاه های ویژه دولت سیزدهم است

توجه به توان داخلی کشور از نگاه های ویژه دولت سیزدهم است