مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 08:452023-08-30سياسي

توسعه اقتصادی بر مبنای رونق تولید اولویت مهم کشور است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: توسعه اقتصادی بر مبنای رونق تولید اولویت مهم کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، اظهار داشت: تکیه به نصرت و قدرت الهی و داشتن اعتماد به نفس مدیران برای نقش آفرینی و گام برداشتن در راستای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی یک ضرورت مهم است و قطعاً در این شرایط همت های بلند، آگاهی، بصیرت و آینده نگری می تواند ما را در این شرایط موفق کند و امید را در جامعه تقویت خواهد کرد و دشمنان را مأیوس می کند.

امام جمعه اراک افزود: نسبت به انقلاب اسلامی و ارزش های دینی و انقلابی در کشور مسئولیت سنگینی داریم و امروز هنر مردان خدا باید دفاع از ارزش های اسلامی و خدمت صادقانه به مردم باشد.

خدمت صادقانه به مردم اولویت مسئولین باشد وی تاکید کرد: خدمت صادقانه به مردم مهمترین اولویت مسئولین باشد و خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی میدان وسیعی از خدمت رسانی به مردم ایجاد شده و باید از این فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کنیم.

دری نجف آبادی با بیان اینکه ملتی که در آن فرهنگ عاشورا و اربعین حسینی زنده است زیر بار ظلم، ستم و زورگویی های دشمنان نخواهند رفت، گفت: قطعاً ملت ایران با فرهنگ انقلابی در جنگ شناختی دشمنان فریب دروغ سازی ها و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اقتصادی بر مبنای رونق تولید اولویت مهم کشور است

توسعه اقتصادی بر مبنای رونق تولید اولویت مهم کشور است