مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 15:152023-08-29سياسي

نه تنها جوانان، بلکه باید نوجوانان را نیز به مهارت آموزی تشویق کنیم


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای گیلان معتقد است: نه تنها جوانان بلکه باید نوجوانان را نیز به مهارت آموزی تشویق کنیم تا در آینده، استان از نیروهای انسانی متخصص و ماهر به اندازه کافی برخوردار باشد.

- ایسنا/گیلان رییس دانشگاه فنی و حرفه ای گیلان معتقد است: نه تنها جوانان بلکه باید نوجوانان را نیز به مهارت آموزی تشویق کنیم تا در آینده، استان از نیروهای انسانی متخصص و ماهر به اندازه کافی برخوردار باشد.

رسول شمشادی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه بهره گیری از سمن ها و سازمان های مردم نهاد از وظایف دانشگاه ها است، اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای نیز از این امر غافل نبوده و از سه سال قبل با خیرین در تعامل است.

وی افزود: به همت انجمن خیرین استان 15 هزار میلیارد تومان در قالب هدیه زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع در رستم آباد به دانشگاه فنی و حرفه ای گیلان صورت گرفته است که هم اکنون 600 نفر دانشجو در این مکان مشغول به تحصیل و مهارت آموزی هستند.

شمشادی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در این دانشگاه فنی و حرفه ای اهدایی در رستم آباد مرکز مهارت مدرسین و دانشجویان خارج از کشور نیز راه اندازی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به کمک خیرین بهترین آزمایشگاه را در بخش صنعت نساجی در گیلان وجود دارد که در حال حاضر پروژه های دانشجویان کارشناسی ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نه تنها جوانان، بلکه باید نوجوانان را نیز به مهارت آموزی تشویق کنیم

نه تنها جوانان، بلکه باید نوجوانان را نیز به مهارت آموزی تشویق کنیم