مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 13:452023-09-18سياسي

در تمام جهت گیری هایتان ولایتمداری خود را در حد اعلا نگه دارید


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با دانشجویان گفت: در تمام تعاملات و جهت گیری هایتان فقط پایبند به این باشید که سطح ولایتمداری شما در احد اعلا باقی بماند.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با دانشجویان گفت: در تمام تعاملات و جهت گیری هایتان فقط پایبند به این باشید که سطح ولایتمداری شما در احد اعلا باقی بماند.

آیت الله سید احمد علم الهدی امروز 27 شهریور در دیدار با نمایندگان تشکل های دانشجویی که در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی برگزار شد، با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون هیچ گاه جوانانی مسئول و آگاه به اندازه نسل امروز دانشجویان به دانشگاه وارد نشده است، اظهار کرد: این مایه خوشبختی همه ماست که مشاهده کنیم جوانی میراث دار تشکل های دانشجویی اول انقلاب است که در همه شئون اوضاع را رصد می کند و در اشراف، آگاهی و مطالبه گری هیچ محدودیتی برای خود نمی شناسند.

وی افزود: از روزی که بیانیه گام دوم انقلاب به طور رسمی در رسانه ها منتشر شد، برخی این موضوع را مطرح می کردند که مبانی آن شاید بلندپروازانه باشد.

اما حقیقت این است که هرچه زمان می گذرد، جزییات دقیق آن بیشتر برای دغدغه مندان روشن می شود و همه به این واقعیت پی می برند که رهبر معظم ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تمام جهت گیری هایتان ولایتمداری خود را در حد اعلا نگه دارید

در تمام جهت گیری هایتان ولایتمداری خود را در حد اعلا نگه دارید