مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-08اقتصادي

راز گران شدن سوسیس و کالباس


رییس اتحادیه فروشندگان محصولات گوشتی تهران گفت : از ابتدای سال تا به امروز دو بار قیمت فرآورده های گوشتی افزیش یافته است که غالبا به تبع افزایش قیمت گوشت قرمز و مرغ بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، محمدرضا معروف خانی، رییس اتحادیه فروشندگان محصولات گوشتی (همبرگر، سوسیس، کالباس) تهران در خصوص شرایط حاکم بر بازار بیان کرد: ابتدا باید گفت؛ اتحادیه محصولات گوشتی شامل سه رسته 1- خرده فروشی 2- عمده فروشی 3- تولید فرآورده های گوشتی در واحد صنفی است که در رسته تولید در واحد صنفی حدود 15 واحد در سطح استان تهران فعال است.

ضمن اینکه بازار الان به دلیل افزایش قیمت گوشت، مرغ و ادویه های مصرفی که اصولا تا 90 درصد وارداتی است، با افزایش همراه است.

او افزود: در حوزه ادویه های مصرفی که توسط کارخانجات تولیدی برای تولید فرآورده های گوشتی استفاده می شود به دلیل افزایش نرخ ارز بین 30 تا 50 درصد افزایش قیمت ها را داشته است.

معروف خانی همچنین در خصوص نوسان قیمتی فرآورده های گوشتی گفت: از ابتدای سال تا به امروز در دو مقطع افزایش قیمت داشتیم؛ یک مقطع در عید نوروز بود و دیگری حدودا یک ماه پیش بود که به دلیل افزایش قیمت گوشت و مرغ اتفاق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز گران شدن سوسیس و کالباس

راز گران شدن سوسیس و کالباس