مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 17:252023-09-09ورزشي

تیم کشتی آزاد جوانان ناشنوای ایران نایب قهرمان جهان شدند


آزادکاران جوان ناشنوای ایران با کسب 2 مدال طلا ، 2 نقره و 2 برنز عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان کشتی 2023 در قرقیزستان را به دست آوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آزادکاران جوان ناشنوا از صبح امروز - شنبه 18 شهریور ماه در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی 2023 ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان به مصاف حریفان رفتند و در پایان با کسب 6 مدال رنگارنگ عنوان نایب قهرمانی را به دست آوردند ، قزاقستان بر سکوی نخست ایستاد و ترکیه سوم شد.

برای تیم ایران علیرضا رمضانی و بهنیا امامی مدال طلا ، شاهرخ شکوهی و ابوالفضل محمدی مدال نقره و یاشار حسینی و محمدحسن رحیمی مدال برنز را به دست آوردند.

نتایج مسابقات جوانان آزادکار به شرح زیر است : در وزن 57 کیلوگرم علیرضا رمضانی در دور اول 10 بر 0 کشتی گیر اوکراین را شکست داد ، در دور دوم 12 بر 2 حریف قزاق خود را مغلوب کرد ، در نیمه نهایی 10 بر 0 کشتی گیر آمریکایی رو شکست داد و در فینال 13 بر 0 کشتی گیر ترک را شکست داد و قهرمان شد.

در وزن 79 کیلوگرم بهنیا امامی در دور اول کشتی گیر قزاق را با نتیجه 10 بر صفر از پیش روی برداشت و در دور دوم کشتی گیر ترکیه را 10 بر صفر شکست داد و مدال طلا را کسب کرد.

در وزن 61 کیلوگرم شاهرخ شکوهی حریف ترک را ضربه فنی کرد و در دومین مبارزه نیز کشتی گیر قزاقستان را ضربه فنی کرد در فینال مقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم کشتی آزاد جوانان ناشنوای ایران نایب قهرمان جهان شدند

تیم کشتی آزاد جوانان ناشنوای ایران نایب قهرمان جهان شدند