مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 20:302023-09-13بين الملل

تحویل استوارنامه سفیر جدید چین در افغانستان به مقامات طالبان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، امروز چهارشنبه، سفیر جدید چین در افغانستان استوارنامه خود را به مقامات طالبان در کابل تحویل داد تا بدین ترتیب چین به نخستین کشوری تبدیل شود که از زمان به دست گرفتن کنترل افغانستان توسط طالبان، - سفیر جدید چین در افغانستان استوارنامه خود را به مقامات طالبان تحویل داد و بدین ترتیب چین به نخستین کشوری مبدل شد که از زمان کنترل افغانستان توسط طالبان سفیر جدیدی در این کشور تعیین می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، امروز چهارشنبه، سفیر جدید چین در افغانستان استوارنامه خود را به مقامات طالبان در کابل تحویل داد تا بدین ترتیب چین به نخستین کشوری تبدیل شود که از زمان به دست گرفتن کنترل افغانستان توسط طالبان، نسبت به تعیین سفیر جدید خود در این کشور اقدام می کند.

سخنگوی وزارت خارجه طالبان اعلام کرد که از آگوست سال 2021 تاکنون و پس از خروج نظامیان آمریکایی از افغانستان و به دست گرفتن زمام امور توسط طالبان، چاو چینگ نخستین سفیر یک کشور بیگانه است که تصدی چنین مسئولیتی را در افغانستان به عهده می گیرد.

بلال کریمی، معاون سخنگوی هیئت حاکمه افغانستان نیز در بیانیه ای تاکید کرد که محمدحسن آخوند نخست وزیر طالبان استوارنامه سفیر جدید چین در افغانستان را تحویل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل استوارنامه سفیر جدید چین در افغانستان به مقامات طالبان

تحویل استوارنامه سفیر جدید چین در افغانستان به مقامات طالبان