مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 08:102023-09-15سياسي

پیامبر اسلام (ص) برترین الگو برای تمام عصرها و نسل هاست


رییس تبلیغات اسلامی گرگان پیامبر گرامی اسلام(ص) را پیام آور رحمت و منادی وحدت و همبستگی امت اسلامی دانست و گفت: حضرت محمد (ص) برترین و کامل ترین الگو برای بشریت است.

- ایسنا/گلستان رییس تبلیغات اسلامی گرگان پیامبر گرامی اسلام(ص) را پیام آور رحمت و منادی وحدت و همبستگی امت اسلامی دانست و گفت: حضرت محمد (ص) برترین و کامل ترین الگو برای بشریت است.

حجت الاسلام سیدجواد محمد زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام (ص) همه عمر گرامی و با برکت خود را صرف هدایت و سعادت انسان ها کرد، اظهار کرد: هدیه مهم ایشان برای بشریت بعد از خود، معرفی اولیاء الهی یعنی ایثارگران عرصه انسانیت بود.

ایشان کار خود را ابتر نگذاشتند؛ بلکه برای صحنه انسانی افرادی را معرفی کردند که این افراد همیشه خودشان را فدای احیای اصول اخلاقی می کردند.

وی با توضیح اینکه انسان ها ذاتاً زیبایی طلب هستند و وقتی زیبایی های کلام و اخلاق پیامبر را می دیدند ایمان می آوردند، گفت: یکی از برجسته ترین ویژگی های پیامبر اسلام که به آن شهرت داشت حسن اخلاق ایشان بود در حقیقت ایشان بهترین اخلاق را در مواجهه با خانواده، مسائل اجتماعی، مدیریتی، حکومت داری و سیاست به کار می بست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامبر اسلام (ص) برترین الگو برای تمام عصرها و نسل هاست

پیامبر اسلام (ص) برترین الگو برای تمام عصرها و نسل هاست