مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 16:502023-09-20ورزشي

سرخ ها همچنان منتظر یک مهاجم خوب/ فرکی: مصدومیت پرسپولیسی ها نگران کننده است


مربی پیشین تیم ملی فوتبال می گوید: آسیب دیدگی بازیکنان پرسپولیس در دیدار با النصر بیش از هر چیزی صرف نظر از وضعیت نامناسب زمین چمن آزادی به چشم می خورد که خود نگران کننده است.

- سرخ ها همچنان منتظر یک مهاجم خوب/ فرکی: مصدومیت پرسپولیسی ها نگران کننده است مربی پیشین تیم ملی فوتبال می گوید: آسیب دیدگی بازیکنان پرسپولیس در دیدار با النصر بیش از هر چیزی صرف نظر از وضعیت نامناسب زمین چمن آزادی به چشم می خورد که خود نگران کننده است.

این تیم چون در لیگ نیز باید کارش را دنبال کند باید از یک مهاجم کامل کننده برخوردار شود.

حسین فرکی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از بازی روز گذشته تیم پرسپولیس برابر النصر اظهار کرد: بازی می توانست بهتر از این ها باشد اما حواشی ای که در این بازی به خاطر بحث رونالدو بود و عدم حضور هواداران، در باخت تیم پرسپولیس بی تاثیر نبود.

وی گفت: در نیمه اول تا زمانی که هر دو تیم برابر بودند دو موقعیت برای النصر و یک موقعیت برای پرسپولیس ایجاد شد که متاسفانه نبود تماشاگر به پرسپولیس آسیب زد.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال در پاسخ به این پرسش که نامناسب بودن زمین چمن آزادی چقدر در کاهش عملکرد بازیکنان پرسپولیس تاثیرگذار بود؟ افزود: کیفیت زمین چمن برای هر دو تیم بود، البته بدشانسی ای که پرسپولیس در این دیدار داشت مصدومیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرخ ها همچنان منتظر یک مهاجم خوب/ فرکی: مصدومیت پرسپولیسی ها نگران کننده است

سرخ ها همچنان منتظر یک مهاجم خوب/ فرکی: مصدومیت پرسپولیسی ها نگران کننده است