مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 16:152023-08-27سياسي

950 بیمار زمین گیر و صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد اردبیل هستند


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر 950 بیمار زمین گیر و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند که پرداخت هزینه های سنگین آنها را انجام می دهیم.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر 950 بیمار زمین گیر و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند که پرداخت هزینه های سنگین آنها را انجام می دهیم.

علیرضا حسین نژاد 5 شهریور در دیدار با بیمار زمین گیر تحت پوشش کمیته امداد اظهار کرد: در سفرهای شهرستانی از این بیماران صعب العلاج و زمین گیر که نیاز مبرم به برخی از امکانات و تجهیزات دارند بازدید می کنیم و از نزدیک در جریان گرفتاری خانواده ها در مراقبت از این بیماران زمین گیر قرار می گیریم.

وی هزینه پوشینه این بیماران را به طور میانگین، ماهانه حدود دو میلیون تومان اعلام کرد و گفت: کمیته امداد توان پرداخت هزینه های سرسام آور این حوزه را متقبل شده و انتظار می رود خیران و سایر نهادهای حمایتی در این زمینه یاریگر باشند.

حسین نژاد افزود: در کنار بیماران زمین گیر و صعب العلاج با افزایش روز افزون جمعیت سالمندی در استان رو به رو هستیم که می طلبد شرایط را برای ارائه خدمات به این سالمندان سمت و سویی واقع بینانه ببخشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

950 بیمار زمین گیر و صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد اردبیل هستند

950 بیمار زمین گیر و صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد اردبیل هستند