مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 09:302023-08-26پزشكي

تنبیە فیزیکی عامل تشدید پرخاشگری در کودکان


یک مشاور روانشناختی معتقد است والدین تاثیر زیادی در کنترل پرخاش کودکان دارند و باید با شناسایی دلایل این موضوع، درمان های لازم را با کمک مشاور در پیش گیرند.

- ایسنا/کردستان یک مشاور روانشناختی معتقد است والدین تاثیر زیادی در کنترل پرخاش کودکان دارند و باید با شناسایی دلایل این موضوع، درمان های لازم را با کمک مشاور در پیش گیرند.

کودکان هم مانند بزرگسالان دچار عصبانیت و گاه پرخاشگری می شوند که این مسئله در صورت بی توجهی ممکن است در آینده آن ها اثرات غیرقابل جبران داشته باشد.

زمانی که بدانیم نطفه رفتار صحیح انسان در مواجهه با موضوعات گوناگون از کودکی او ایجاد می شود، آنگاه اهمیت آموزش صحیح برخورد و جلوگیری از بروز پرخاشگری در سن پایین بیش از پیش نمایان می شود.

یک مشاور روانشناختی در سنندج می گوید: خشم یک احساس نرمال و طبیعی است که همه ما در برهه ای از زندگی خود آن را تجربە کردەایم، اما اگر از کنترل خارج شود بە صورت پرخاشگری بروز می کند و منجر به آسیب جسمی و روانی بە خود و دیگران می شود.

شیوا ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: معمولا تنش و تغییر سبب ایجاد اضطراب در کودک می شود و کودک این اضطراب را بە صورت پرخاش از خود بروز می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنبیە فیزیکی عامل تشدید پرخاشگری در کودکان

تنبیە فیزیکی عامل تشدید پرخاشگری در کودکان