مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 09:252023-08-26اقتصادي

خودروسازها ملزم به اجرای تعهدات خود برای تحویل خودروها هستند


وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره تحویل خودروهایی وارداتی که متقاضیان به حساب شرکت ها واریز کرده اند، توضیح داد: مطمئن هستم که شرکت ها قطعا به تعهدشان در این زمینه عمل خواهند کرد.

- وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره تحویل خودروهایی وارداتی که متقاضیان به حساب شرکت ها واریز کرده اند، توضیح داد: مطمئن هستم که شرکت ها قطعا به تعهدشان در این زمینه عمل خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس علی آبادی- وزیر صنعت، معدن و تجارت - با حضور در برنامه گفت وگوی ویژه خبری ،‏ برنامه ها و عملکرد وزارت صمت در دولت سیزدهم را تشریح کرد.

وی از مهیا شدن زیرساخت برقی شدن خودروها در تهران تا پایان سال خبر داد و گفت: 70 ایستگاه شارژ سریع خودرو در تهران هفته آینده راه اندازی می شوند که تا 500 کیلومتر امکان طی مسیر روزانه برای خودروها را به همراه خواهد داشت.

علی آبادی همچنین درباره خودروهای وارداتی توضیح داد: آیین نامه خودروهای کارکرده تنظیم و به دولت داده شده است، امیدواریم به زودی در صحن دولت مطرح و تصویب شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با اشاره به اینکه اگر آیین نامه مذکور تصویب شود، یک شتابی در آن بخش داده خواهد شد، گفت: در زمینه خودروهای نو وارداتی نیز کار انجام می شود و تا به امروز هم تعداد زیادی خودرو وارد شده، نمایشگاهی هم در این هفته برقرار خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروسازها ملزم به اجرای تعهدات خود برای تحویل خودروها هستند

خودروسازها ملزم به اجرای تعهدات خود برای تحویل خودروها هستند