مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 17:462023-09-20اجتماعي

پارک ترین شهر ایران کجاست؟


شهردار تبریز با اشاره به پاکی هوای تبریز از ابتدای سال جاری تا به امروز گفت: تبریز در حوزه محیط زیست پاک ترین شهر ایران است و در کنار آن توجه ویژه به حوزه حمل و نقل و هوشمندسازی امور شهری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار امروز در دیدار با رودرا گاوراو، سفیر هند در ایران اظهار کرد: در حوزه مدیریت شهری تبریز جایگاه بالایی داشته و در حوزه های مختلف جهان شهر شناخته می شود.

وی افزود: تبریز با 2 میلیون نفر ظرفیت انسانی جایگاه مهمی در بین شهرهای ایران داشته و شهرداری این کلانشهر به عنوان یکی از نهادهای شهری جایگاه ویژه ای دارد.

هوشیار خاطرنشان کرد: تبریز به لحاظ تاریخی، گردشگری و صنعتی ظرفیت بالایی دارد و به جهت واقع شدن در جاده ابریشم و موقعیت جغرافیایی آن با کشورهای دیگر، موضوع سرمایه گذاری در این منطقه دارای اهمیت ویژه ای است.

وی اضافه کرد: مجموعه های صنعتی قوی همچون صنایع غذایی، فولاد و معدن در تبریز  فعال هستند و در حوزه های مس و طلا نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

شهردار تبریز با اشاره به جایگاه علمی تبریز نیز اعلام کرد: تبریز یکی از شهرهای دانشگاهی ایران بوده و 100 هزار دانشجو مشغول تحصیل در دانشگاه های این شهر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک ترین شهر ایران کجاست؟

پارک ترین شهر ایران کجاست؟