مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-15سياسي

مسلمانان نخواهند گذاشت غربت اهل بیت (ع) در طول تاریخ تکرار شود


حضور میلیونی مردم در ایران و سایر نقاط جهان در اربعین حسینی و راهپیمایی جاماندگان اربعین نشان دهنده عشق و ارادت آزادی خواهان به اهل بیت است و مسلمانان نخواهند گذاشت غربت اهل بیت (ع) در طول تاریخ تکرار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حیدری زاد امام جمعه موقت ارومیه در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: دشمن به دنبال بحران آفرینی با استفاده مسائل قومی و مذهبی است و هدفش به بیان مقام معظم رهبری، از بین بردن امنیت ملی و وحدت مسلمانان است.

وی با بیان اینکه اسلام و جمهوری اسلامی ایران پرچم دار واقعی دفاع از حقوق زن هستند، اضافه کرد: امام عظیم الشان انقلاب اسلامی به ما ما می توانیم را یاد داد و ملت ایران در زمان زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی به دنیا ثابت کرد که ما توانستیم.

حیدری زاد با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ملت ایران نزدیک قله است، تصریح کرد: اینکه می بینید دشمنی دشمنان در سال های اخیر هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ شدت و کیفیت افزون یافته نشان دهند صدق گفتار مقام معظم رهبری است که فرمودند نزدیک قله ایم.

امام جمعه موقت ارومیه با اشاره به تشییع باشکوه شهدای دفاع مقدس در ارومیه یادآور شد: این حضور مردم نشان می دهد که فرهنگ شهادت، جهاد در وجود ملت ایران نهادینه شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسلمانان نخواهند گذاشت غربت اهل بیت (ع) در طول تاریخ تکرار شود

مسلمانان نخواهند گذاشت غربت اهل بیت (ع) در طول تاریخ تکرار شود