مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 21:252023-09-02پزشكي

گرمازدگی در صدر مراجعات پزشکی در اربعین


مسئول تیم درمانی هلال احمر یزد مستقر در بیمارستان حیدریه عمود 578 با اشاره به علل بیشتر مراجعات سرپایی زوار حسینی گفت: گرمازدگی در صدر مراجعات قرار دارد.

- محمد عشقی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تیم پزشکی جمعیت هلال احمر ایران برای خدمت به زائران حسینی از اول شهریور ماه سال جاری در این مکان مسقر شدند، اظهار کرد: این درمانگاه با حضور 80 پزشک و پرستار در خدمت زائران حسینی است.

مسئول بیمارستان حیدریه عمود 578 با اشاره به علل بیشتر مراجعات سرپایی زوار حسینی گفت: این مراجعات بیشتر به دلیل گرمازدگی، پانسمان پا و تزریقات، افت قند خون و … است.

عشقی با بیان اینکه این بیمارستان با همکاری جمعیت هلال احمر عراق و ایران در اربعین حسینی اداره می شود، افزود: در کنار تیم پزشکی ایران سه پزشک متخصص عراقی نیز همکاری لازم را دارند و همچنین در کنار این پزشکان، سه مترجم نیز با توجه به مراجعات زائران عراقی و ایرانی برای ارائه بهتر خدمات درمانی فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه این بیمارستان با همکاری جمعیت هلال احمر ایران و عراق در اربعین حسینی به زائران حسینی خدمت رسانی می کند، اظهار کرد: این درمانگاه خدمات ابتدایی را به زائرین ارائه می دهد و افرادی که نیاز به خدمات تخصصی دارند، به مراکز درمانی پیشرفته تر جهت ادامه درمان اعزام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمازدگی در صدر مراجعات پزشکی در اربعین

گرمازدگی در صدر مراجعات پزشکی در اربعین