مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:152023-08-27سياسي

بن بستی که دولت روحانی به کشور تحمیل کرد


امیر «سرتیپ محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به دستاوردها و پیشرفت های جدید وزارت دفاع از توقف دیگری در دولت های روحانی در کشورمان سخن گفته است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - جهان نیوز نوشت: شواهد و قرائن به خوبی نشان می دهد که دولت های روحانی یک بن بست آشکار برای کشور بوده اند.

این موضوع نیز هم از طرز تفکر عدم توانایی داخلی و تکیه به خارج از کشور (بخوانید غرب) نشات می گیرد و هم در عمل با قصور مدیریتی و ترک فعل مسئولان دولتی در این دوران پوشش داده شده است.

این روزها که کشور در حوزه خارجی با ترافیک دیپلماتیک روبروست و دولت نشان داده اهداف مختلفی برای رسیدن به معاهدات و پیوندهای استراتژیک منطقه ای و جهانی دارد، این ضعف مدیریتی بسیار گویاست و این ضعف عملکردی در حوزه های مختلف دیگر از جمله صنعت ساخت و ساز در کشور که یک پایه اصلی شکوفایی و رشد اقتصادی است و در دولت روحانی با وزیری به نام سید عباس آخوندی و طرز فکر توقف انبوه سازی مسکن و ممانعت از آن شکل گرفت، بیشتر نمایان می شود.

در دو سالی که دولت رییسی روی کار آمده است و زمام امور اجرایی در کشور را در دست گرفته شاهد ارتباطات وسیع دیپلماتیک کشورمان با کشورهای مختلف جهان هستیم و گره های کور دیپلماتیک با قدرت گرفتن دولت مرکزی ایران و دیپلماسی فعال به معنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن بستی که دولت روحانی به کشور تحمیل کرد

بن بستی که دولت روحانی به کشور تحمیل کرد