مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 16:452023-09-19حوادث

بازداشت 2 متهم پرونده آزار معلول ذهنی در مشهد


معاون دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: 2 متهم اصلی پرونده آزار معلول ذهنی با دستور مقام قضایی در مشهد شناسایی و بازداشت شدند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک و به نقل از دادگستری خراسان رضوی، نیره عابدین زاده روز سه شنبه در خصوص پرونده آزار یک معلول ذهنی در مشهد، افزود: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی پیرامون رفتار تحقیرآمیز و آزار نسبت به افراد دارای معلولیت ذهنی در یکی از مراکز نگهداری در مشهد، پرونده ای تشکیل و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

وی اضافه کرد: در مرحله تحقیقات مقرر شد، این مرکز توسط اداره بهزیستی شناسایی و پس از آن سایر اقدامات قانونی جهت شناسایی عوامل این ماجرا انجام شود.

سرپرست دادسرای ناحیه پنج مشهد خاطر نشان کرد: افرادی که تحت عنوان مربی به صورت موقت در مرکز اشتغال داشتند و مسبب تهیه و تولید این محتوای دارای رفتارهای غیراخلاقی و تحقیرآمیز نسبت به معلولان بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

عابدین زاده ادامه داد: این 2 فرد مدت کوتاهی در مرکز مزبور مشغول به کار و پس از تولید این محتوا از مرکز خارج شده بودند، که با دستور مقام قضایی شناسایی و بازداشت شدند و مدیر مسوول فنی مرکز نیز تحت پیگیرد قانونی قرار دارد.

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی افزود: نظارت مستقیم بر این مرکز به بهزیستی سپرده شده و امیدواریم با اعمال نظارت دقیق و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 2 متهم پرونده آزار معلول ذهنی در مشهد

بازداشت 2 متهم پرونده آزار معلول ذهنی در مشهد