مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:302023-09-09اقتصادي

بازار اراک همچنان بی نصیب از مرمت اساسی


داستان مرمت اساسی بازار تاریخی اراک دیگر نخ نما شده و سالهاست فقط از لزوم آن سخن گفته می شود و بویژه روزهایی که نزدیک فصل سرد سال می شویم، همه نگران بازار و آسیب های وارده به آن می شوند که مبادا بارندگی خسارت ها را چند برابر کند یا تخریبی به همراه داشته .

- ایسنا/مرکزی داستان مرمت اساسی بازار تاریخی اراک دیگر نخ نما شده و سالهاست فقط از لزوم آن سخن گفته می شود و بویژه روزهایی که نزدیک فصل سرد سال می شویم، همه نگران بازار و آسیب های وارده به آن می شوند که مبادا بارندگی خسارت ها را چند برابر کند یا تخریبی به همراه داشته باشد ولی فعلا همچنان در مرحله نگرانی متوقفیم! امسال هم به مانند هر سال باید نگران بازار تاریخی و 200 ساله اراک باشیم که هنوز مرمت اصولی و کامل آن انجام نشده و حتی سفر هیات دولت و رییس جمهوری به استان مرکزی و بودجه های مصوب نیز هنوز دردی از بازار دوا نکرده است.

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر مرمت های اضطراری در گوشه و کنار بازار، منتشر شده است، درست است که ممکن است این مرمت ها، وخامت اوضاع برخی نقاط را کمتر کند، اما مسئله اینجاست که بازار تاریخی اراک، مرمت اصولی و کامل می خواهد که قطعا مخارج و هزینه های بسیاری روی دست متولیان امر و بازاریان می گذارد ولی به هرحال حفظ این گنجینه تاریخی که تا امروز خود را حفظ و حراست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار اراک همچنان بی نصیب از مرمت اساسی

بازار اراک همچنان بی نصیب از مرمت اساسی