مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 23:402023-09-10سياسي

نمایش «رزم شیدایی 3» در یزد اجرا می شود


فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد گفت: یکی از شاخص ترین برنامه های هفته دفاع مقدس، اجرای نمایش با عنوان «رزم شیدایی 3» در یزد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سردار حسین زارع کمالی گفت: این نمایش از 31 شهریورماه تا 7 مهرماه به مدت هشت شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در محل دهکده مقاومت جنب پارک کوهستان به اجرا درمی آید.

وی با بیان این که تقریبا 200 بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می پردازند، افزود: رزم شیدایی 3 در واقع نمایشی رزمی از تاریخ انقلاب اسلامی است که در 9 بخش تهیه شده و تلاش شده است در قالب این نمایش به جریان مبارزات و تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا زمان ظهور منجی بشریت پرداخته شود.

  فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد گفت: آخرین سخنرانی شاه ملعون، اولین بخش سخنرانی امام خمینی (ره) در بهشت زهرا، قائله کردستان، دموکرات و کومله، عملیات پاتک زید با حضور رزمندگان یزدی، پدیده داعش و مبارزات مدافعان حرم، شهادت سردار سلیمانی، ظهر عاشورا و شهادت امام حسین (ع)، پیاده روی اربعین و در نهایت ظهور منجی در این نمایش برای مخاطبان به تصویر کشیده می شود.

سردار زارع کمالی تصریح کرد: در حاشیه اجرای این نمایش با برپایی نمایشگاهی در قالب چند غرفه، دستاورد های شهرستان های استان در زمینه دفاع مقدس در معرض دید عموم قرار می گیرد و غر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش «رزم شیدایی 3» در یزد اجرا می شود

نمایش «رزم شیدایی 3» در یزد اجرا می شود