مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-11حوادث

دستگیری قاتل وکیل شاهرودی/ اعتراف قاتل به اجیر شدن از سوی یک باند


فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری وکیل شاهرودی بعد یکسال از وقوع جرم ، در عملیات موفق پلیس آگاهی شهرستان شاهرود با همکاری سربازان گمنام امام زمان ( عج ) خبر داد.

- ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری وکیل شاهرودی بعد یکسال از وقوع جرم ، در عملیات موفق پلیس آگاهی شهرستان شاهرود با همکاری سربازان گمنام امام زمان ( عج ) خبر داد.

سردار جلیل موقوفه یی 20 شهریورماه در جمع خبرنگاران بااعلام این خبر اظهار کرد: این قاتل که به جرم خود اعتراف کرده از سوی یک باند برای قتل این وکیل شاهرودی اجیر شده بود.

وی با بیان اینکه این قاتل بعد از یک سال در شب گذشته دستگیر شد افزود: این قاتل که 20 سال سن دارد با تلاش پلیس آگاهی شناسایی و شب گذشته در حوالی تهران دستگیر و به شهرستان شاهرود منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه سال گذشته در جریان قتل وکیل شاهرودی چهار نفر از مرتبطین با قتل دستگیر شدند ادامه داد: قاتل اصلی در مدت یک سال گذشته فراری بوده اما با همکاری سربازان گمنام امام زمان ( عج ) و نیروهای پلیس آگاهی استان بالاخره دستگیر و به دست قانون سپرده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتل وکیل شاهرودی/ اعتراف قاتل به اجیر شدن از سوی یک باند

دستگیری قاتل وکیل شاهرودی/ اعتراف قاتل به اجیر شدن از سوی یک باند