مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 18:552023-09-07سياسي

حضور زائرانی از انگلیس در موکب/ اربعین سبک زندگی است


مسئول موکب فاطمه الزهرا (س) بابل در کربلا با اشاره به اهمیت اربعین گفت: امسال در موکب زائرانی از کشورهای خارجی نظیر انگلیسی داشتیم.

- کربلا- مسئول موکب فاطمه الزهرا (س) بابل در کربلا با اشاره به اهمیت اربعین گفت: امسال در موکب زائرانی از کشورهای خارجی نظیر انگلیسی داشتیم.

محمدحسین طبرستانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به جریان سازی های دشمنان برای اینکه محرم امسال را برهم بزنند ولی به لطف سیدالشهدا خوشبختانه محرم ماندگاری رقم زده شد.

وی افزود: همچنین دشمنان تلاش کردند تا پیاده روی اربعین و مراسم اربعین را هم به حاشیه بکشند ولی به لطف امام حسین (ع) این نقشه ها برآب شد.

وی ادامه داد: هرچند گرمای هوا، هزینه های سفر، حمل و نقل و … می توانست مانع حضور این همه زائر شود ولی هیچیک از این مسائل نیز نتوانست مانع حضور زائرین میلیونی اربعین شود واربعین امسال رنگ و بوی دیگری داشت و در موکب امسال جلوه ای از حضور دانش آموزان و سفر اولی ها را داشتیم.

طبرستانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند اربعین، تمدن ساز اسلامی است، افزود: اربعین در واقع نقشه راه را مشخص کرد و ما باید دنبال ستاد رسانه ای برای اربعین باشیم، یعنی از اربعین امسال تا سال آینده چه کار می توان در امر رسانه انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور زائرانی از انگلیس در موکب/ اربعین سبک زندگی است

حضور زائرانی از انگلیس در موکب/ اربعین سبک زندگی است