مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-10پزشكي

موفقیت ایران برای ارزیابی آزمایشگاه های پزشکی آسیا و اقیانوسیه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا حمزه لو دبیر انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی، بعد از ظهر یکشنبه 19 شهریور 1402، در نشست خبری ارائه دستاورد های نهاد اعتباربخش آزمایشگاه های پزشکی، - ایران برای اولین بار توانست نمایندگی صدور گواهی ایزو 15189 توسط انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی در منطقه آسیا و اقیانوسیه را دریافت کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا حمزه لو دبیر انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی، بعد از ظهر یکشنبه 19 شهریور 1402، در نشست خبری ارائه دستاورد های نهاد اعتباربخش آزمایشگاه های پزشکی، گفت: هدایت 50 درصد آزمایشگاه های کشور در بخش خصوصی و دولتی بر عهده انجمن است.

دبیر انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران افزود: شعار انجمن از ابتدا، این بود که کیفیت را پایانی نیست و هدف ما همین بوده که کیفیت آزمایشگاه ها را ارتقا بدهیم.

وی گفت: بحث استانداردسازی را در سال 83 در کنگره سوم علوم آزمایشگاهی مطرح شد و سیاستگذاری ها در حوزه سلامت را تحت تأثیر قرار داد.

حمزه لو ادامه داد: در بحث اعتباربخشی، ارزیابی کیفی آزمایشگاه ها در خارج از کشور موضوع مهمی است، به طوری که از سال 87 تاکنون 45 دوره ارزیابی را برای 2000 آزمایشگاه های تحت نظارت انجمن برگزار کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت ایران برای ارزیابی آزمایشگاه های پزشکی آسیا و اقیانوسیه

موفقیت ایران برای ارزیابی آزمایشگاه های پزشکی آسیا و اقیانوسیه