مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:002023-08-28سياسي

دانش آموزان ما 12 سال درس می خوانند اما 12 ساعت تفکر نمی کنند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه سیستم آموزشی ایران بر پایه «بخوان، حفظ کن، نمره بگیر» است، گفت: دانش آموزان ما 12 سال درس می خوانند اما 12 ساعت تفکر نمی کنند.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه سیستم آموزشی ایران بر پایه بخوان، حفظ کن، نمره بگیر است، گفت: دانش آموزان ما 12 سال درس می خوانند اما 12 ساعت تفکر نمی کنند.

آیت الله محمدرضا ناصری امروز دوشنبه در دیدار وزیر علوم، استاندار و جمعی از مسئولان و نمایندگان یزد، اظهار کرد: در قرآن کریم، زمانی که فرعون و فرعونی ها را معرفی می کند آنها را با سه شاخصه همراه می داند.

وی با بیان اینکه روحیه مستکبری، تفرقه اندازی و از بین بردن فرزندانشان سه شاخصه فرعونیان است گفت: الان هم استکبار جهانی این سه شاخصه را به خوبی دارد و در این مسیر حرکت می کند.

امام جمعه یزد گفت: در مقابل خداوند حضرت موسی(ع) را هم با چهار حالت معرفی می کند که در این معرفی ابتدا خداوند خودش را به موسی(ع) معرفی می کند و این موضوع نشان می دهد که خداشناسی در وجود انسان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

ناصری یزدی بیان کرد: دومین موضوعی که خداوند پس از توحید و خداشناسی به موسی بیان می کند این است که باید بنده شده و پس از فراغت از خودش به خدا متصل شود و در مرحله بعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان ما 12 سال درس می خوانند اما 12 ساعت تفکر نمی کنند

دانش آموزان ما 12 سال درس می خوانند اما 12 ساعت تفکر نمی کنند