مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:202023-08-23ورزشي

ظهور ستاره های جدید در ساندای بانوان کرمانشاه و پای لنگ تالو


رییس هیات ووشو استان کرمانشاه پس از درخشش دختران سانداکار کرمانشاهی در رقابت های قهرمانی آسیا، از تلاش برای تقویت بخش تالوی ووشوی استان هم خبر داد.

- ظهور ستاره های جدید در "ساندای" بانوان کرمانشاه و پای لنگ "تالو" ایسنا/کرمانشاه رییس هیات ووشو استان کرمانشاه پس از درخشش دختران سانداکار کرمانشاهی در رقابت های قهرمانی آسیا، از تلاش برای تقویت بخش تالوی ووشوی استان هم خبر داد.

اشکان دلفانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری رقابت های ووشو جوانان قهرمانی آسیا، اظهار کرد: دراین رقابت ها در بخش ساندای دختران تنها سه ملی پوش از کشورمان حضور داشتند که هر سه آنها از کرمانشاه بودند.

وی با بیان اینکه این سه دختر سانداکار کرمانشاهی در این مسابقات خوش درخشیدند، افزود: دیانا رحیمی در وزن منفی 60 کیلوگرم به مدال طلا و ستایش براتی در وزن منفی 56 کیلوگرم و روژان فتاحی در وزن منفی 52 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

رییس هیات ووشو استان اضافه کرد: دیانا رحیمی سال گذشته در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در کشور اندونزی هم توانست به مدال طلا دست پیدا کند و از سوی فدراسیون بین المللی ووشو به عنوان ستاره نوظهور جهان در بخش ساندا معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظهور ستاره های جدید در ساندای بانوان کرمانشاه و پای لنگ تالو

ظهور ستاره های جدید در ساندای بانوان کرمانشاه و پای لنگ تالو